41

LLUM I SOL, SOL I LLUM A IGUALADA

  • 310.000€

Descripció

“Volem un pis gran, amb molta llum i orientat a sud perquè ens agrada el sol. També volem més d’un bany perquè ens és molt necessari. Ah, i no renunciem a una sortida, com a mínim a un balcó, i si té terrassa, molt millor. No ens importa si és un primer o un segon, però si és més alt, volem ascensor. “
A Finques Rambles us escoltem sempre i treballem fins a trobar la que voleu que sigui la vostra llar.
Us presentem un espectacular immoble semireformat perquè el personalitzis de la manera que millor et convingui.
És a la tercera planta d’un edifici amb ascensor, és un dúplex orientat a sud, amb 134  m2 constr. que comprenen dues àmplies habitacions, una d’elles podria tornar a ser dues d’individuals com eren d’origen, i una altra de doble, tipus suite (amb el seu bany privat), un altre bany complet, una cuina totalment nova i un menjador-sala d’estar amb sortida a terrasseta amb vistes. I, si vols més vistes, pujaràs una escala i accediràs a una sala gran amb sostre altíssim que dóna accés a la terrassa. En aquesta terrassa podràs llegir, prendre el sol, escoltar música, fer BBQ, gintònics, infusions… I no pateixis perquè en aquesta planta també hi tens un bany.

Ja saps el que se t’escaparà si no ens truques ara mateix.
Truca’ns, t’informem, parlem, visitem… i RESERVEM! Farem el que calgui perquè gaudeixis d’aquest dúplex cada dia de l’any.

“Queremos un piso grande, con mucha luz y orientado a sur porque nos gusta el sol. También queremos más de un baño porque nos es muy necesario. Ah, y no renunciamos a una salida, como mínimo a un balcón, y si tiene terraza, mucho mejor. No nos importa si es un primero o un segundo, pero si es más alto, queremos ascensor. “
En Finques Rambles os escuchamos siempre y trabajamos hasta encontrar el que queréis que sea vuestro hogar.

Os presentamos un espectacular inmueble semireformado para que lo personalices de la manera que mejor te convenga.

Está en la tercera planta de un edificio con ascensor, es un dúplex orientado a sur, con 134  m² constr. que comprenden dos amplias habitaciones, una de ellas podría volver a ser dos de individuales como eran de origen, y otra de doble, tipo suite (con su baño privado), otro baño completo, una cocina totalmente nueva y un comedor-cuarto de estar con salida a terracita con vistas. Y, si quieres más vistas, subirás una escalera y accederás en una sala grande con techo altísimo que da acceso a la terraza. En esta terraza podrás leer, tomar el sol, escuchar música, hacer BBQ, gin-tonics, infusiones… Y no sufras porque en esta planta también tienes un baño.
Ya sabes el que se te escapará si no nos llamas ahora mismo.

Llámanos, te informamos, hablamos, visitamos… y RESERVAMOS! Haremos el que haga falta para que disfrutes de este dúplex cada día del año.

  • Ciutat: Igualada
  • Estad/Comtat: BARCELONA
  • Àrea: Antic Escorxador

Detalls

Actualizado en març 4, 2026 a 11:02 am
  • Referència 7519
  • Preu 310.000€
  • Mida de la propietat 120.00 m2 útils
  • Dormitoris 3
  • Banys 3
  • Tipus de propietat Pis
  • Tipus Operació Comprar

Detalls addicionals

  • Conservació Entrar a viure
  • Antiguitat 2003
  • Planta 3
  • Superfície Útil 120.00 m2
  • Superfície Construïda 134.00 m2
  • Superfície terrassa 30.00 m2
  • Fusteria Interior Haya
  • Fusteria Exterior Alumini/Climalit
  • Classificació energètica E
  • Consum d'energia 213 kWh/m2 Any
  • Classificació emisssions E
  • Emissions 45 Kg CO2 / m2 Any
  • Despeses comunitat 80 €/mes

Visita virtual 360°

Propietats similars

Comparar listados

Comparar